جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۰۱:۲۰

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران پیشنهاد داد:
ایجاد کمیته مشترک برای توسعه فرهنگ دریایی

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: ارگان‌‌های دریایی باید یکپارچه عمل کنند و با ایجاد کمیته مشترک راهکارهای مناسبی برای توسعه فرهنگ دریایی بکار گیرند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازمانا، سیروس کیان ارثی در گفتگو با بیان اینکه توسعه فرهنگ دریایی احتیاج به زیرساخت‌‌های جدید دارد، افزود: بخش‌‌های مختلف دریایی مانند نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در روابط عمومی‌‌های خود از طریق ساخت فیلم، تهیه بروشور و بازدید از خانواده‌‌های دریایی در جهت توسعه فرهنگ دریایی گام بر‌‌می‌دارند اما ایجاد فرهنگ دریایی در کشور نیاز به زیر ساخت اصلی به خصوص در تهران و مراکز اصلی کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ دریایی باید توسط ستادهای دریایی در ارگان‌‌های دریایی صورت گیرد که ایجاد چنین ستادهایی جزو برنامه‌‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران است. وی در خصوص نقش سازمان بنادر به عنوان مرجع دریایی کشور در توسعه فرهنگ دریایی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی و ارگان‌‌های دریایی باید با یکدیگر یکپارچه عمل کنند و با ایجاد روابط نزدیکر با یکدیگر و ایجاد کمیته مشترک راهکارهای مناسبی را برای بهبود روش در بنادر کشور، کشتیرانی و نفتکش بوجود آورند. وی در پایان اظهار امیدواری کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با همکاری سایر نهادها و ارگان‌‌های دریایی راه‌‌های مناسبتری را برای توسعه فرهگ دریایی بکار گیرد.



  کد خبر : 4475
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :